Sayfalar

5 Nisan 2013 Cuma

Doll Face

 illustrasyon - igunatelye

İstanbul Film Festivali zamanı, yıl boyunca beklenen zamanlardan bir tanesidir benim için. Bu sene, öğrencilik yıllarımdan bu yana ilk defa hafta içi filmlerine gidebilme lüksüne sahip oluyorum. Günler, bir güneş bir yağmur eşliğinde bahara yakışan kararsız bir havada seyretse de, insana inanılmaz huzur vermekte. Limon ağacı fidem bütün yapraklarını döktü.Tutup tutmadığını bilmiyorum ama benim gb bir savaşçı ise  başaracağına inanıyorum. Örgü çalışmalarıma son sürat devam etmekteyim. Bir yandan da yaklaşan Sosyoloji sınavım için çalışma notlarımı gözden geçiyorum. Önceden okunmuş kitapları tekrar tekrar okumanın, bir kitabı ilk defa okumak kadar- hatta daha fazla- bilince fayda sağladığına, insanın kendi kendini eleştirmesi, geçmişteki düşünce yapısıyla bugünki arasında değerlendirme yapabilmesine imkan sağladığına inandığımdan, bu ay okuduğum kitaplardan bazılarını yeniden okumaya başladım.


İplik, dikiş malzemeleri, resim malzemeleri vb. satın almak için Kadıköy'de ki Bursa İpek  ve Güven Sanat'ı tercih etsem de bazen rasgele bir dükkanda gördüğüm malzemeleri de aldığım oluyor. Sosyoloji sınavım için test kitabı almaya gittiğim Bakırköy'de bulduğum mavi merserize ip gibi. Şu anda bu ipten yazlık bir bluz örüyorum. Likralı beyaz jarse kumaştan bir etek  ile kombinleyeceğim. Eteği de kumaş boyası ve kumaş boya kalemleri ile boyamayı planlıyorum.


İgunatelyenin gözbebeği "bebek battaniyesi" ise emin adımlarla devam ediyor. Battaniye hakkında aldığım ilk yorumlar o kadar mutlu etti ki, "satmasam mı? " diye düşünmeye başladım.


Hassas bir cilde sahip olmanın getirisi makyajdan uzak durmak maalesef. Bir çok kadın makyaj malzemelerine yatırım yaparken; Ben, cilt bakım ürünlerine yatırım yapmak zorunda kalıyorum. Şimdiye kadar kullandıklarım içinde en çok faydasını gördüğüm La Roche Posay 'in  BB krem, fondoten ve makyaj temizleyicisi ile bu sene, sonrası için  daha az endişelenerek makyaj yapabilirim gibi görünmekte. Gerçi hiç bir BB krem Güney Kore'de ve Japonya'da satılanlarla aşık atamıyor ancak; Benim cephemde, burada satılan diğer markalara nazaran  La Roche şu anda bayrağı önde götürüyor.


Güneşli Günler Herkescikler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder