Sayfalar

25 Mart 2013 Pazartesi

Young Talented


 Okuduğum her iki üniversite de bana kazandırdıkları eğitim kadar değerli birer hazine verdi. "Kadim Dostlar"
Bugün onlardan birini Acıbadem'de ki atelyesinde ziyarete gittim. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nin Türk Sanatları Bölümü'nde eğitim görürken tanıştığım ve okul sonrasında da dostluğumuzu devam ettirdiğimiz sevgili Nuran Öztürk...





Nuran ve ortağı Eda Erzurumluoğlu, minyatür, hat, tezhip ve ebru çalışmalarını klasik üslublarda icra ettikleri gibi tezyini sanatları, modern sanat ile birleştirdikleri resim çalışmaları da bulunuyor ve Les Ottomans butik oteli gb bir çok mekanın kalem işi projelerinde yer aldılar.


Reprodüksiyon minyatür çalışmaları.

  
 
Maske tasarımlarından bir çalışma


Nuran'ın, "Elimi açmak için, tarama çalıştım" dediği; Benimse aşık olduğum "Kartal" resmi  (8cmX8cm ahşap bardak altlığı)
Sipariş olan eserlerini ve sergi hazırlığı çalışmalarını - şimdilik- paylaşamıyorum...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder