Sayfalar

30 Mart 2012 Cuma

Tadilat


Son bir kaç haftadır iş yeri kaynaklı yoğunluğuma  tadilat işleri karıştı. Evdeki çalışma odamı yeniden düzenliyorum. Bahardan istifade yalıtım sorununu hallettirmeye uğraşırken, bir yandan da basit bir hayat yaşamak adına bir gün lazım olur diye sakladığım kıyafetten, kitaba, aksesuardan,ayakkabıya her eşyayı kontrollü bir şekilde eliyorum. Film dvdlerimin bir kısmını eşe dosta dağıttım. Kitaplar boya işi bittikten sonra en yakın kütüphaneye bağışlanacak. Kıyafetler ise en sona kaldı mecburen. Daha büyük bir dolap hayalleri kurarken, kendimi planladığımdan daha küçük bir dolap alma arayışlarında bulunca şaşırdım; ama kabul etmek lazım dolaplar, raflar ne kadar büyür ve artarsa alınan eşyaların miktarıda o kadar artıyor. Hayatımda ki her fazlalık ile vedaşlamak niyetindeyim. Sanırım bu vedalardan en zoru düşünceler ile ilgili olanlar olacak. Son günlerde "Ram yetersiz" mesajını çok aldığımdan mıdır? nedir? Bahardan mıdır? niyedir? henüz bilmiyorum...

Ne dinliyorum: Ra.One ile başlayan B.wood filmleri merakım müzik anlayışıma yeni bir soluk getirdi. "Veer Zaara"

2 yorum: